7Артс
 

Дебют

Poster...

ДУПКАТА/ THE HOLE

Дебют
Poster...

КУЧЕШКА ЛЮБОВ/ DOG LOVE

Дебют
Poster...

TERROR ERROR

Дебют
Poster...

TRAFFIC

Дебют
Poster...

БАЩА

Дебют
Poster...

МЕЧТАТЕЛЯТ

Дебют
Poster...

ЖЕНАТА

Дебют
Poster...

ЛЮБОВ/ LOVE

Дебют
Poster...

THE VIKING OF BUCKSTONE

Дебют
Poster...

ONCE, NEARLY

Дебют
Poster...

ПИПНАХ ТЕ!

Дебют
Poster...

МИШО И ВИКТОРИЯ ЗАВИНАГИ

Дебют
Poster...

TECHNO

Дебют
Poster...

БОЙНА МАШИНА

Дебют

ДУПКАТА/ THE HOLE

4 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD

През 1990 г. източно европейската държава България се намира в тежка социална, политическа и икономическа криза. Социалистическият експеримент се е провалил, цените и заплатите са нестабилни, бъдещето на държавата и народа е напълно непредсказуемо.

В тези условия група екстрасенси се свързват с Българска Армия, твърдейки, че имат информация за заровено голямо богатство на територията на село Царичина, намиращо се на около 40 км от столицата. Според твърденията на екстрасенсите информацията идва от извънземен разум, който комуникира чрез тях. Твърденията на екстрасенсите са различни - една част от тях твърдят, че става дума за заровено съкровище, докато според друга част става въпрос за нещо с извънземен произход.

Така започва секретна операция по изравянето на това съкровище, започват и проблемите. "Извънземните" забраняват на екипа да използва земекопни машини, вместо това настояват да се копае на ръка. Единствените консултанти на операцията са извънземните, които комуникират през различните екстрасенси. С течение на операцията се случват предотвратими трагедии.  

В крайна сметка нищо не е открито. Операцията е прекратена, след като стига до вниманието на българската широка общественост. Участващите в нея продължават да твърдят, че мисията е била значима и смислена и че в нея наистина са участвали извънземни.

Случаят е един от най-големите абсурди не само в българската история, ами и в света като цяло. Струва на държавата много пари и причинява смъртни случаи и пропиляно време, здраве и ресурси.

  

Director’s statement about the film:

"Дупката" е филм за човешката глупост и за трагедиите, които причинява. Темата е развита чрез история, която ясно показва какви са причините и последиците за голяма част от трагедиите, които съпътстват човешката история. Те се дължат на недостатъци в човешката мисъл: грандомания, конформизъм и желанието за бързи и лесни, магически решения на проблемите. Истинските резултати се постигат чрез последователни и рационални действия в името на някаква цел. Но хората, както личности, така и общества, продължават да се обръщат към онези, които им предлагат най-лесното решение. Целта на филма е да привлече внимание към този недостатък и да акцентира върху нуждата да го осъзнаваме, за да предотвратяваме подобни трагедии.

 

За тази цел, историята е разказана първоначално сериозно. Персонажите са оставени да убедят публиката в правотата си. В течение на филма нещата се разпадат. Чрез хумор и ирония е изобличено безумието на това начинание.

 

ELENA TONCHEVA

КУЧЕШКА ЛЮБОВ/ DOG LOVE

4 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD

За филма:

Михаил и Герда са любовници. По-време на една от тайните им  срещи нещо в отношенията им се пречупва. Може би завинаги.

 

Биография на режисьора

Христина е родена в София, на 11 декември 1992 година. След като завършва основното си образование в 32 СОУ "Св. Климент Охридски" тя е приета в Националната Академия За Театрално и Филмово Изкуство в София. Христина е трети курс. Тя учи кино режисура. Има няколко късометражни филма под формата на курсови задачи.

 

Филмография:

Греда – 2мин – Комедия

Покрай ударите – 2мин – Документален

Среща – 2мин – Драма

Всичко е любов – 4мин – Драма

Клоунът от Вакарел – 6мин – Документален

Вяра – 13мин – Документален

Фанфан и Джина -  14мин  - Драма

Кучешка любов -   12мин  - Драма

 

 

Изявление на режисьора за филма:

„Кучешка любов” е личен филм. Това е филм за безпереспективната любов... за сложните взаимоотношения между мъжете и жените. За спирачките пред любовта.

"Кажете ми що значат среща и разлъка? 
И ето аз ви думам: има ад и мъка - и в мъката любов!" П.Яворов

TERROR ERROR

4 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD

Претърпяло поредица от системен тормоз в училище и във вкъщи, главния персонаж който е интровертно момче и отличник в училище, бяга от жестоката реалност потапяйки се в хобито си което се изразява в препарирането на дребни насекоми и животни. Когато обаче единствения приятел на момчето, неговото куче  му е отнет, то губи всичко добро което по някакъв начин е успявало да се съхрани в себе си  и хобито му се превръща в болна вендета.  

 

Biography of the Director

 

Александър е роден на 19 март  1988г. в София. След завършването на художествената гимназия „Илия Петров“ през 2007 г. е приет в Националната Академия за Театрално и Филмово Изкуство „Кръстьо Сарафов“ в София. Специалността която завършва е Анимационна Режисура. По време на обучението си в НАТФИЗ създава три късометражни филма и работи по различни проекти в сферата на анимацията и рекламата.

Director’s statement about the film:

 

Филм засягащ темата за физическото и емоционалното насилие. Как то може да пречупи дори и невинното малко момче което е главния персонаж в историята.

 

Technical information:

Shooting Format: Digital                                                                          

Sound: Stereo

Speed: 25fps

Aspect ratio: 16:9           

Subtitles: Не

Duration: 13 мин.

Footage – Не

 

 Animation Technique:  2D рисувана анимация

 

TRAFFIC

14 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD



БАЩА

0 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD

Режисьор:  Красимир Калушев

Сценарий: Красимир Калушев и Виктория Димитрова

Продуцент:  НАТФИЗ “Кр. Сарафов“        

Оператори: Александър Добрев и Тодор Цанов

Монтаж: Веселин Гергинов    

Художник: Габриела Кърджилова

 

Затрогващата история на осем годишния Николай, който постоянно е бит и подиграван от местните хулигани в училище,                                                                              защото си няма баща и носи презимето на майка си. Един ден, след тежък побой от хулиганите в новото му училище, той среща лекаря Филип.                                  Двамата се харесват и Ники решава да направи всичко възможно, за да може Филип да стане негов баща.

МЕЧТАТЕЛЯТ

2 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD



ЖЕНАТА

1 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD



ЛЮБОВ/ LOVE

1 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD



THE VIKING OF BUCKSTONE

0 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD



ONCE, NEARLY

2 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD



ПИПНАХ ТЕ!

3 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD

Title in Original Language-Пипнах те!

Title in English Language –GOTCHA!

Production Date – April 10

First ProjectionDate – Non.

Synopsis (short+ long)

SHORT
Крум(45) е замесен в групировка за трафик на деца. В търсене на поредната си жертва, той попада на малко момиченце(5), което го кара да заплати за извършените злодеяния.От ловец, Крум се превръща в жертва на жертвата си.


LON
G                                                                                                                        Дължейки пари на неправилните хора, Крум е замесен в групировка за трафик на деца. В търсене на поредната си жертва, той попада на паркинг към хранителен магазин. Изневиделица пред  очите му се появява малко, красиво момиченце със странна кукла в ръцете си, което се озърта и плаче, всякаш търси родителите си. Крум успява да се измъкне на косъм от паркинга, заедно с момиченцето, което подлъгва в буса си. Той се запътва към скривалище – къща, която се намира дълбоко в гората, готов да предаде детето на следващия ден. След пристигане в къщата, Крум бива уведомен, че трябва да се отърве от детето. Докато се разкъсва какво да предприеме, започват да се случват необичайни неща, които го карат да осъзнае, че не той е подлъгал момиченцето, а тя него. Крум попада в непозната за него ситуация и бива наказан със смърт от детето, което продължава в търсенето на следващия грешник.

Director’s statement about the film

В основата си сценарият е един парадокс – Ловецът, който се оказва жертва на жертвата си.

Персонажът на Крум е “малкият човек” - принуден да участва в групировка за трафик на деца, “връщайки”, по този начин, стар дълг.  Той върши мръсната работа, а именно - отвличане и доставка.

Персонажът на момиченцето е онзи групов образ на възмездието и от друга страна, тя е избора, разкаянието, злото и хищника. Тя е неумолим съдник, който наказва извършените злодеяния.

Образите на Крум и Момиченцето са прикрити. Всеки от тях е предпазлив спрямо другия, опитвайки се да го подлъже, за да получи това, което иска. Отношенията им са емоционално натоварени със страх, разкаяние, желание за възмездие, безизходица и устременост.

Филмът разказва за хора, които са интересни с обратите, през които преминават.

Този филм е от изкючителна важност за мен. Страстта ми към историята, визуалния език и жанра бяха факторите, които ме водеха към направата на “Пипнах те!”. Целият екип вложи изключително много енергия, за да се случи крайния продукт. Надяваме се да Ви хареса!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biography of the Director

 

Стефани Дойчинова е родена на 3 Юни, 1995г в София, България.

След завършване на  Професионална гимназия по екология и биотехнологии

"Проф. д-р АсенЗлатаров", започва висшето си образование в Националната академия за театрално и филмово изкуство-НАТФИЗ ”Кръстьо Сарафов” със специалност – Филмова и телевизионна режисура.

На 11 години печели главна роля във филма “Светото семейство” на покойния Красимир Крумов.  След като става на 14 години, взема участие в първия български Сит-ком сериал – “Домашен Арест” в ролята на Лъчезара.

Лятото на 2016 година, Стефани е скриптър на един от най-награждаваните филми в България, а именно- пълнометражния, игрален филм “Слава”, на режисьорите: Петър Вълчанов и Кристина Грозева.

Тя е скриптър на късометражните филми “Пари за погребение”, “Охлюви” и “Куче”(2015) – който печели голямата награда за късометражен филм на филмовия фестивал “Златна роза”.

През 2017 година е избрана да бъде част от международния филмов фестивал Cinemadamare – traveling campus. Стефани прекарва в Италия почти 3 месеца, като снима експериментални филми всяка седмица в различен италиански град.Там, тя е взима участие в много workshop-и и мастър класове на Amos Gitai, Abel Ferrara, Vincenzo Cerami, Krzystof Zanussi.

Като режисьор, тя има два документални и два игрални късометражни филма:

“Рибарят на престъпни души” 2016г. – Документален.

“Линията” 2018г. – Документален.

“След 100 метра завийте надясно!” – Игрален.

С награда за Най-добър български филм на международния фестивал Early Bird International Film Festival.

С официални селекции на:

Early Bird International Film Festival; Around International film festival – Paris. – Main Competition – Best Short Film; CineDays International Film Festival – Main Competition – Best Short Film; CinemaIubit International Student Film Festival – Main Competition

 

“Пипнах те!” – Игрален късометражен филм.  2018г.

 

Technical information:

Shooting Format: 16:9

Sound: Stereo

Speed: 25fps

Aspect ratio: 2,35:1

Subtitles: English

Duration: 21 min

Shooting format : 16:9

Digital Screen ratio – 2,35:1

Sound - Digital

Cast & Crew

CAST

Валери Йорданов

Ивайла Бояджиева

Йосиф Шамли

Петър Минчев – Гущера

Далиа Тенева, ЛъчезарТенев,

Хриси и Никол.

 

CREW

Directed and written by:  СтефаниДойчинова

Cinematography by:  Йоанна Хаджииванчева                  

Produced by:  NATFA “Kr. Sarafov”

Co-Produced by: Dream Team Films

Edited by:  Волен Пенев                       

Sound and Music by:Иво Игнатов      

Art director – Андреа Попова         

           

vfx–Благой Костов/Ilusion Box Studio

First AD –Румен Диков

P.A. –Цветелина Иванова

First AC –Александър Василев

Second AC –Йоан Павлов Славов/ Йордан Георгиев

Grip and lightening department-  Калоян Мутафчийски, Тодор Цанов, Ангел Юруков

Drone –Стефан Иванов Геков

Costume design –Харита Асумани, Мирела Василева

MUA – Яна Додова

Making – Златина Точкова

Transport – Димитър Цветанов

Drivers –Здравко Цветанов, Любослав Ангелов

 

Селекции

На14-то издание на Международния студентски филмов фестивал "Ранно пиле" /1-5.11.2018 „Пипнах те!“ – реж. Стефани Дойчинова - Поощрителна награда за български филм;

 The 17th International Student Film and Video Festival of Beijing Film Academy /21-28.10.2018/ Награда на публиката за „Пипнах те!“ – реж. Стефани Дойчинова

37th International Short Film Competition of the Festival Tous Courts of Aix-en-Provence (France) which will take place from 3 to 7 December  2019

На  23-тия Международен филмов фестивал София Филм Фест

ПОЧЕТЕН ДИПЛОМ (Special Mention) на журито в конкурса за Наградата Jameson бе присъден на филма „ПИПНАХ ТЕ!” на режисьорката Стефани Дойчинова /4-ти ФТР/.

МИШО И ВИКТОРИЯ ЗАВИНАГИ

2 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD

 

Title in Original Language       Мишо и Виктория Завинаги / Misho And Victoria Zavinagi

Title in English Language        Misho And Victoria Forever

Production Date                        April 2019

First Projection 11. 06. 2019

Synopsis (short+ long)

Short Synopsis

It is Misho and Victoria’s wedding. The celebration begins well, but is soon riddled with problems. The newlyweds can’t get on time for the party, because the retro car supposed to take them to the restaurant breaks down on the way. In the meantime the wedding guests are growing increasingly impatient and drunk, and the in-laws are having heated arguments. While all of this is happening, one of the guests realizes that he is at the wrong wedding, but is unable to leave.

Днес е сватбеният ден на Мишо и Виктория. Тържеството започва добре, но скоро се появяват проблеми. Младоженците не успяват да стигнат до ресторанта навреме, понеже луксозният ретроавтомобил, който трябва да ги закара, закъсва по пътя. През това време, в ресторанта, гостите стават все по-изнервени и пияни, а родителите на младата двойка влизат в разгорещени скандали. Междувременно, един от гостите осъзнава, че е попаднал на грешната сватба.

 

Long Synopsis

               An unknown man (The Stranger) arrives late at a wedding, carrying a small gift bag. The civil ceremony is over and he is swept by the cheering crowd exiting the Civil Registry Hall. A fancy retro car is waiting to take the newlyweds - Misho and Victoria - to the restaurant venue where the celebration will continue. The bride’s mother takes the Stranger for someone else and sends him along with Iliya, a loud and extroverted relative of the young family.

               In the restaurant it becomes evident that the parents of the newlyweds resent each other. The groom’s mother sees her new in-laws as low-class, and the bride’s father, Vassil, doesn’t hold back his ire, too. On top of that the DJ, who is supposed to entertain the guests doesn’t show up on time and neither do Misho and Victoria.

               It turns out that the retro car has broken down on its way and its driver, who is very proud of his car, demands that the young couple pushes it to help him start it. He ignores their pleas to call a cab and insists that they help him start the car.

               In the meantime, the Stranger discovers that he is at the wrong wedding and wants to leave, but he can’t find the gift he brought. He starts looking for it, but is unable to find it. Iliya promises to help him find it and asks one of the waitresses to look around for the gift. Afterwards, Iliya insists that the Stranger starts drinking and having fun. The Stranger refuses to drink alcohol and orders orange juice instead, but Iliya secretly instructs the waitress to spike it with vodka.

               The other guests are growing increasingly impatient and to compensate are getting quite drunk, fast. The parents of the newlyweds are having heated arguments, throwing the blame for the fiasco at each other. The DJ finally arrives but he is blackout drunk. This is the final straw, causing the arguments of the in-laws to escalate to a full blown mass wedding fight.

               In the heat of the fight, Misho and Victoria finally arrive, but upon seeing the chaos in the restaurant, quickly leave their own wedding. On their way out, the waitress hands a blue gift bag that contains the Stranger’s gift to the newlyweds.

               Later, the newlyweds, having gotten away from their own wedding, open the gift bag and are visibly charmed by its contents. The gift is never shown, but it is implied that it’s invaluable and very personal.

 

Biography of the Director

 

               Elena Toncheva was born in Burgas, Bulgaria in 1994. She graduated the Classical Lyceum in Sofia. Afterwards, she studied film directing in NATFA “Krastyo Sarafov”, where she directed numerous short  fiction and documentary films. Her films have been nominated and awarded at various film festivals. “Misho and Victoria Forever” is her graduation film.

 

               Елена Тончева е родена в Бургас през 1994. Завършва Класическата Гимназия в София. От 2014 следва кино-режисура в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“. Режисьор е на редица късометражни игрални и документални филми, отличени със селекции и награди в български и чужди фестивали. „Мишо и Виктория Завинаги“ е дипломният ѝ филм.

              

Date of Birth: 09.06.1994

Filmography 

“Don’t Delve” (12, short, 2017)

“The Hole” (20’, documentary short, 2017)

Block (20’, short, 2016)

„10 to 10“ (13’, documentary short, 2016)

Director’s statement about the film:

               Misho and Victoria Forever” is a farcical comedy that sets to explore the themes of the hypocrisy and pretense surrounding certain public acts, such as weddings. To achieve this, the film follows what at first appears to be a normal wedding. But as the film progresses, certain problems arise, exposing underlying conflicts and prejudices.

What is actually supposed to be celebrated – the love and the relationship of a young couple – is quickly forgotten amidst the organizational chaos of the event. What matters most to the in-laws is to project a flawless image of themselves to their friends and relatives. In their blind pursuit of this goal they manage to completely ruin the wedding and drive away the newlyweds.

               To serve the theme the style of the film is that of excess which is expressed by the choice of colors, the set design, the costumes and the acting style. The approach is one of a slight hyperbole but without complete loss of realism. The film aims to give the audience easily recognizable, albeit a bit exaggerated characters, and an extreme but plausible storyline.

               The characters of the newlyweds and the Stranger are the most sympathetic ones and are positioned as the victims of the said hypocrisy and pretentiousness. The Stranger never communicates with Misho and Victoria, but in the end their plotlines are connected by the gift. This gives the film a slightly dramatic ending and brings the attention to the irony of the situation.

              

Technical information:

Shooting Format:        Digital                                                                  

Sound: Stereo

Speed: 25fps

Aspect ratio: 2.35:1, 16:9           

Subtitles: English                                                                                         

Duration: 25 min

 

 

Shooting format

Digital 

 

 

Screen ratio *

2.35:1 

Sound

Digital

Cast & Crew

 

Directed and written by:                 Elena Toncheva 

           

Cinematography by:                        Marin Marinov

 

Main cast:                                          Krasimir Rankov, Krasimira Kuzmanova, Vyara Tabakova, Irina Miteva, Ventsislav Sariev, Stefan Denolyubov, Nencho Balabanov, Vladimir Karamfilov, Nevena Bozukova, Milena Markova, Bogdan Kazandjiev

 

Produced by:                                    NATFA “Kr. Sarafov”

 

Edited by:                                          Volen Penev

 

Art Directors:                                   Elena Trencheva

 

Music by:                                       -

 

 

 

Contact information :

 

e-mail             [email protected]

address          apt. 14, floor 5, 39 Vasil Levski blvd., Sofia, Bulgaria

tel.                  00359885978962

 Dialogue list + timecodes

https://vimeo.com/363510178/40907c4ffc?fbclid=IwAR0uy1sH3BCf5nf5j0Ao89vcsKvapawWppmkXyYuaQKXoLzCPtvkyeBxghY 

Stills /100 -500 kB jpg/ - едни с малък размер и едни с голям

 

Director`s photo – пак така –една с малък размер и една с голям

 

Trailer –ако има

 

Poster

Selections&

18-th  CINEDAYS Festival of European Film, /8-11.11.2019/, Scopje, Мacedonia

XXXIX International VGIK Festival (11-15.11.2019) ,Moscow,Russia

15th Early Bird International Student Film Festiva /1-6.11.2019/ , Sofia, Bulgaria

7-ми СОФИЯ ФИЛМ ФЕСТ - ВАРНА “Екран за нови кинематографисти”.

13-ти до 20-ти март 2020 г. 7th SFF-Varna, Bulgaria, 13-20.03.2020

TECHNO

0 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD

 

Title in Original Language - TEHNO

Title in English Language - TECHNO

Production Date - Jan. 25, 2019. /25.01.2019/

First Projection Date – no

 

Synopsis (short+ long)

 

300 words

The movie ‘TECHNO’  is a short and dynamic story about alienation and self-isolation. Just like the old story about a tree falling in the woods the movie reflects on the question is there going to be any sound if an old man plays his accordion in the metro while no one's listening because everybody has their headphones on.

In the very beginning the movie descents us gradually into the world of the underground life until through a wall of red light we enter a space with no clear boundaries full of colourful characters and indecent behaviour.

            Lead by the subjective camera we follow through an ever escalating nightlife story. Intimate couples, erotic dancers and a crowd full of over excited shaky people. But among all these eccentric characters our look always catches one particularly strange. An old man playing an old fashioned tune on his accordion opposed to the loud electronic music. He pops up now and then but nobody involved in the “party” seems to notice him. The rhythm goes faster and faster and cigarette smoke naked bodies and pouring alcohol all merge together in a wild orgy until just as it reaches its tipping point the wild party is suddenly interrupted by a bright fluorescent light and the sound of a dead phone battery.
             A mobile phone goes into the frame and we see the stressed-out look of its owner - a teenager inside a subway waggon whos fantasy we’ve been witnessing all along. He looks around the metro waggon that he’s in and we notice the same faces we saw earlier inside the nightclub.
            The train stops and all the passengers exit it except for one - the old man with the accordion who’s still playing his simple old fashioned tune.

 

750char.

‘TECHNO’  is a dynamic story about alienation. From the beginning the movie descents us into the world of underground life until we enter a space with no clear boundaries full of colourful characters and indecent behaviour. But among all these eccentric characters our look always catches an old man playing his accordion against the loud electronic music. Cigarette smoke, naked bodies and pouring alcohol all merge together in a wild orgy until the party is suddenly interrupted by a bright fluorescent light and the sound of a dead phone battery. A mobile phone goes into the frame and we see the stressed-out look of its owner - a teenager inside a subway waggon whos fantasy we’ve been witnessing all along.






300char.

‘TECHNO’ emerges us into an ever escalating nightlife story full of colourful characters, indecent behaviour and an old man, playing an accordion. It’s a wild party that turns into an orgy until suddenly it’s interrupted by the signal of a phone battery going low.

 

200char.

TECHNO emerges us into an ever escalating nightlife story full of colourful characters, indecent behaviour and an old man, playing an accordion. A wild party interrupted by a phone battery going low.

 

 

 

Biography of the Director

 

BIO Long

Since 2011 Atanas FIlipov has studied animation at NATFA ‘Krastio Sarafov’ and RITS Film School in Brussels. In 2015 he took part in VGIK International Summer School in Moscow where he created the short animated story ‘The Legend of Dymkovo Toys’ (co-director Maxim Kulikov). In 2015 he did the animation for ‘Postindustrial’ by director Boris Pramatarov (Official Selection Annecy). In 2016 he did a six month internship in ‘Walking The Dog Studio’ working on the short “From The Snow Covered Hill”. After that he worked on numerous commercial, artistic and educational animation projects in different capacities together with Compote Collective, PHAZZA Animation Studio, Studio Nulla, TED-ed. In 2019 he graduated from NATFA ‘Krastio Sarafov’ with the movie ‘TECHNO’.

 

BIO Short

Studied animation at NATFA (Sofia) and RITS (Brussels). 2015 took part in VGIK International Summer School in Moscow creating the short ‘The Legend of Dymkovo Toys’. Worked on ‘Postindustrial’ (dir. Boris Pramatarov) in 2015. In 2016 worked at ‘Walking The Dog Studio’ on “From The Snow Covered Hill”. Graduated from NATFA in 2019 with ‘TECHNO’.

 

 

 Date of Birth - 29.01.1992

Filmography - no

 

Director’s statement about the film:

 

 

 

 

 

Technical information:

Shooting Format: none (animation)                                                                          

Sound: Stereo

Speed: 24fps

Aspect ratio: 16:9           

Subtitles: none                                                                                        

Duration: 3 min 41 sec

Footage  - none

Animation Technique:  2D computer animation

 

Number of reels - no

 

Shooting format – no (animation)

 

 

 

Screen ratio *

 1,37    1,66    1,85    Scope

Също 16:9 Anamorphic

 

Sound

Optical    Digital    Dolby    Magnetic

 

Cast & Crew

 

Directed by: Atanas Filipov

Written by: Atanas Filipov and Vladislav Budinov

Edited by: Atanas Filipov and Vladislav Budinov   

Produced by: NATFA “Kr. Sarafov”

Art Directors: Atanas Filipov and Vladislav Budinov                               

Music and sound by: Atanas Filipov                              

 

Селекции:

 

World Festival of Animated Film – Animafest Zagreb 2019

5-то издание на SEECS Short Film Festival в Букурещ, във филмовия факултет на  UNATC  между 18-ти и 21-ви април

10th edition of Anibar International Animation Festival/15th until the 21st of July 2019/Peja, Kosovo

18-th  CINEDAYS Festival of European Film, /8-11.11.2019/, Skopje, Маcedonia

18-th  Anilogue International Animation Festival 2020 Budapest November 25, 2020

Films Monstra Festival MONSTRA 2021 - a portuguese streaming platform called FilmIn - https://www.filmin.pt/ between 17 March - 04 April with geo-blocking to Portugal.

 

БОЙНА МАШИНА

2 0 Дебют Платено АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ Ексклузивен HD

 Title in Original Language - "Бойна Машина"

Title in English Language - WAR MACHINE

Production Date - 25.01.2019

 

Синопсис кратък:

По време на войната човешкото не намира своето място, вместо него войникът бива превърнат в машина. Машина за убиване.

 

Синопсис дълъг

"Бойна машина" разглежда един от най-старите проблеми на човечеството.  По време на война човешкото не намира своето място. Масовото избиване и агресията взимат връх. Всеки човек става войник. Всеки войник  - инструмент за убиване в добре смазаната машина на Войната. 

 

 

Биография:

 

Ива Диманова е родена 20 Декември 1994, гр София. Учи в Националната гимназия за изящни изкуства "Илия Петров", София профил илюстрация и оформление на книгата. 2013 година бива приета в НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов" специалност анимационна режисура. Предишните й филми участват във фестивали като "Рано Пиле", "Международният фестивал на анимационното кино", Варна, "Международният фестивал на киното" в Обан, Франция, "Златен Ритон" и др.

 

 

 

Director’s statement about the film:

"Бойна машина" разглежда един от най-старите проблеми на човечеството - войната. Представяйки сюжет, в който няма добри и лоши и конкретен исторически аналог да оцветява историята с пристрастия, показвам същината на войната. Защото под причини като кой е добрия и за какво се бори в основата седи едно и също. Зловещият акт на войната. Избиването на конвейр. Отнемането на човешкото от хората, тяхното превръщане в студени машини за убиване.

 

 

 

 

 

Technical information:

 

Sound: Stereo

Speed: 25fps

Aspect ratio: 16:9           

Subtitles: none                                                                                        

Duration: 6'31 min

Animation Technique:  2D, дигитална анимация

Screen ratio : 16:9 Anamorphic

Sound: Digital

 

Cast & Crew

 

Режисура и анимация by:    Ива Диманова

Сценарий by: Владислав Будинов

Музика by:   Явор Пачовски

Партньори

JOKE logo
EuroVod logo
DCT Ivan Radoev logo
Opera Stara Zagora logo
Risk Engineering logo
Loading